Praha (15 800 Kč)
Brno (15 800 Kč)
Bratislava (550 €)
Tento dvoudenní kurz poskytuje ucelený pohled na celý proces řízení IT dodavatelů, rozpracovává jednotlivé kroky a ukazuje metody a nástroje k tomu potřebné. V rámci kurzu se podíváme na celý „životní cyklus” zakázky od počátečního impulsu „něco” koupit přes tvorbu zadání, výběrové řízení, uzavření smlouvy, plnění předmětu smlouvy až po uzavření a vyfakturování zakázky. Většinu teoretických poznatků získaných v průběhu kurzu si účastníci vyzkouší na praktických příkladech a cvičeních. Kurz neřeší dodávky v režimu Zákona o veřejných zakázkách.
Kurz je určen všem, kteří nějakým způsobem pracují s IT dodavateli. Jedná se především o manažery odpovědné za oblast IT ve firmě, projektové manažery i procesní manažery. Může se hodit i správcům jednotlivých komerčních produktů využívaných v rámci poskytování IT služeb.
Každý účastník kurzu obdrží kompletní prezentaci použitou v průběhu kurzu v českém jazyce.
1) Úvod
2) Definice a základní pojmy
3) Identifikace potřeb
4) Výběrové řízení
5) Kontrakt
6) Dodávka
7) Ukončení dodávky
8) Shrnutí
N/A
Uvedené ceny jsou bez DPH.