Tento dvoudenní kurz poskytuje ucelený pohled na celý proces přípravy IT strategie, rozpracovává jednotlivé kroky a ukazuje metody a nástroje k tomu potřebné. V případě, že není k dispozici obchodní strategie, na kterou by měla být IT [...]
  • ITSTRA
  • Délka 2 dny
  • 0 ITK bodů
  • 1 termin
  • Praha (15 800 Kč)

    Brno (15 800 Kč)

    Bratislava (550 €)

Tento dvoudenní kurz poskytuje ucelený pohled na celý proces přípravy IT strategie, rozpracovává jednotlivé kroky a ukazuje metody a nástroje k tomu potřebné. V případě, že není k dispozici obchodní strategie, na kterou by měla být IT strategie navázaná, kurz ukáže, jak ji identifikovat. Na závěr se kurz zaměří i na přípravu realizace jednotlivých strategických iniciativ. Většinu teoretických poznatků získaných v průběhu kurzu si účastníci vyzkouší na praktických příkladech a cvičeních.

»

Kurz je určen všem, kteří nějakým způsobem IT strategii vytvářejí, schvalují nebo používají. Jedná se především o manažery odpovědné za oblast IT ve firmě, projektové manažery i procesní manažery. Může se hodit i konzultantům, kteří pomáhají svým klientům IT strategii vytvořit nebo realizovat.

  • Co je to strategie, jaké strategie ve firmě existují a jak jsou provázané
  • Jak identifikovat obchodní strategii, když není k dispozici
  • Jak analyzovat všechny aspekty prostředí ve kterém IT strategii tvoříte a které vás ovlivňují
  • Jak strukturovat IT strategii a jak vytvořit její jednotlivé části
  • Jak definovat strategické cíle a jak je komunikovat se zainteresovanými stranami
  • Jak definovat jednotlivé strategické iniciativy a jak vytvořit mandát k jejich realizaci

Úvod do IT managementu - doporučeno


Každý účastník kurzu obdrží kompletní prezentaci použitou v průběhu kurzu v českém jazyce.

Úvod

Definice a základní pojmy

  • Strategie
  • Koncept strategií
  • Procesy tvorby strategie

Identifikace obchodní a dalších strategií

  • Organizace firmy
  • Klíčové zainteresované strany
  • Aktivní naslouchání
  • Formulace identifikované strategie

Strategické analýzy

  • SLEPT
  • Porter
  • Analýza zainteresovaných stran
  • Analýza interního prostředí (7S, ISO15504, ...)
  • SWOT

IT strategie

  • Doporučený obsah
  • Formulace jednotlivých částí
  • Definování strategických cílů
  • Strategická mapa

Strategické iniciativy

  • Portfolio činností a projektů
  • Vytvoření “road mapy"
  • Vytvoření mandátu projektu

Shrnutí a opakování

Certifikační zkouška

N/A

 

 

Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.