Kurz poskytuje úvod do problematiky poskytování IT služeb v době digitální transformace prostřednictvím “Service Value System". Nová verze ITIL4 vychází z verze ITIL 2011 a zároveň reaguje na vývoj nejenom v oblasti technologií (cloud [...]
  • ITIL4FPT
  • Délka 3 dny
  • 0 ITK bodů
  • 13 termínů
  • Praha (24 900 Kč)

    Brno (24 900 Kč)

    Bratislava (990 €)

Kurz poskytuje úvod do problematiky poskytování IT služeb v době digitální transformace prostřednictvím “Service Value System". Nová verze ITIL4 vychází z verze ITIL 2011 a zároveň reaguje na vývoj nejenom v oblasti technologií (cloud technologies, …), ale i v oblasti řízení IT (DevOps, Agile, …). V průběhu kurzu posluchači proniknou do principů zavádění efektivního poskytování IT služeb, do jednotlivých částí “Service Value System” a hlavně do způsobu vytváření “Service Value Stream” při tvorbě přidané hodnoty v rámci IT. Poslední den kurzu si posluchači pomocí praktických cvičení připraví několik příkladů "service value stream” pro řešení typických situací, které mohou aplikovat v prostředí svých firem. Součástí kurzu je voucher na online certifikační zkoušku.

Akreditované školení ITIL® 4 Foundation zajišťuje Agilist s.r.o., akreditovaná PeopleCert Examination Institute.

»

Každému, kdo pracuje v IT nebo spolupracuje s IT.

Na konci kurzu budete:

  • rozumět konceptu poskytování IT služeb,
  • rozumět přístupu k zavádění ITILu,
  • rozumět vybraným praktikám ITILu a způsobu jejich použití,
  • používat jednotnou terminologii,
  • schopni složit certifikační zkoušku; voucher na online zkoušku je zahrnutý do ceny kurzu.

Uvedené kurzy nejsou nutnou podmínkou pro absolvování kurzu, ale poskytují dobré předpoklady pro pochopení ITIL4:

  • Úvod do IT managementu

Navazující doporučené kurzy

  • ITIL4 Specialist Create, Deliver & Support
  • ITIL4 Specialist Drive Stakeholder Value
  • ITIL4 Specialist High Velocity IT
  • ITIL4 Strategist Direct. Plan & Improve
  • ITIL4 Leader Digital & IT Strategy

Každý účastník kurzu obdrží elektronickou příručku v anglickém jazyce.

  1. Key concepts of service management
  2. Key concepts of ITIL
  3. Guiding principles
  4. Introduction to ITIL4 practices
  5. Continual improvement
  6. Wrap-up and review
  7. Value streams (practical exercise)
  8. Exam preparation
  • Zkouška probíhá s online proktorem, termín si každý účastník zvolí a rezervuje sám.
  • Bez možnosti použití materiálů.
  • 40 otázek s výběrem ze 4 možností.
  • 65 % správných odpovědí pro úspěšné složení zkoušky (26 ze 40).
  • Délka 60 min (+15 min pro kandidáty, kteří nemají angličtinu jako rodný jazyk).

ITIL®, PRINCE2®, PRINCE2 Agile® and the Swirl logo are registered trademarks of the PeopleCert group. Used under licence from PeopleCert. All rights reserved.

Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.