Tento kurz pokrývá „hlavní“ činnosti správy služeb a rozšiřuje současný rozsah ITILu tak, aby zahrnoval „vytváření“ služeb. Tento kurz se zaměřuje na integraci různých toků vytvářejících přidané hodnoty a jejich aktivit za účelem vytvoření, [...]
  • ITIL4CDS1T
  • Délka 3 dny
  • 0 ITK bodů
  • 2 termíny
  • Praha (35 700 Kč)

    Brno (35 700 Kč)

    Bratislava (1 700 €)

Tento kurz pokrývá „hlavní“ činnosti správy služeb a rozšiřuje současný rozsah ITILu tak, aby zahrnoval „vytváření“ služeb. Tento kurz se zaměřuje na integraci různých toků vytvářejících přidané hodnoty a jejich aktivit za účelem vytvoření, dodávky a podpory produktů a IT služeb a zároveň zahrnuje podpůrné postupy, metody a nástroje. Tento kurz také zahrnuje sledování výkonnosti IT služeb a umožňuje odborníkům pochopit kvality IT služeb a metody jejich zlepšování. Kurz dále odborníkům v oblasti IT umožňuje pokračovat v poskytování inovativních, a zároveň spolehlivých IT služeb založených na moderních technologiích svým zákazníkům v konkurenčním prostředí. Voucher na online zkoušku je zahrnutý do ceny kurzu.

Akreditované školení ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support zajišťuje ict-123.com nebo Agilist s.r.o., akreditované PeopleCert Examination Institute.

»
  • Vedoucím IT
  • Procesním vlastníkům
  • IT specialistům
  • Členům DevOps týmů
  • Vlastníkům produktů

Na konci tohoto školení získáte znalosti a dovednosti, abyste byli schopni:

  • Porozumět klíčovým konceptům
  • Řešit výzvy v čase digitální transformace
  • Plánovat a spravovat zdroje
  • Používat informace a technologie v rámci systému poskytování hodnot
  • Využít ITIL praktik přispívajících k řízení toků vytvářejících přidané hodnoty (nová služba a podpora uživatelů)
  • Koordinovat, prioritizovat a strukturovat práci a činnosti klíčové pro poskytování a podporu služeb

Každý účastník kurzu obdrží elektronickou příručku v anglickém jazyce.

  1. Recap of basic concepts
  2. Professionalism in IT
  3. Role of information and technology
  4. The use of value stream
  5. Prioritizing and managing work
  6. Recap
  • Předpoklady: Kandidát musí mít složenou zkoušku ITIL4 Foundation
  • Bez možnosti použití materiálů
  • Zkouška probíhá s online proktorem, termín si každý účastník zvolí a rezervuje sám.
  • 40 otázek s výběrem ze 4 možností
  • 70% správných odpovědí pro úspěšné složení zkoušky (28 ze 40)
  • Délka 90 min (+25% pro kandidáty kteří nemají angličtinu jako rodný jazyk)
  • Bloomova taxonomie úroveň 2 a 3

ITIL®, PRINCE2®, PRINCE2 Agile® and the Swirl logo are registered trademarks of the PeopleCert group. Used under licence from PeopleCert. All rights reserved.

Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.