PPC reklama patří k naprostým základům internetového marketingu. Přes placenou reklamu přivedete na váš web návštěvnost ve všech fázích nákupního cyklu. Velkou výhodou je, že je do posledního čísla měřitelná. Můžete vyhodnocovat její [...]
  • H1PPC1O
  • Délka 1 den
  • 0 ITK bodů
  • 3 termíny
  • Praha (4 350 Kč)

    Brno (na vyžádání)

    Bratislava (na vyžádání)

PPC reklama patří k naprostým základům internetového marketingu. Přes placenou reklamu přivedete na váš web návštěvnost ve všech fázích nákupního cyklu. Velkou výhodou je, že je do posledního čísla měřitelná. Můžete vyhodnocovat její efektivitu a na výsledky nečekáte měsíce. PPC kampaně jsou poměrně širokou a dost rychle se měnící oblastí online marketingu. Pokud se chcete ponořit do základů, vyznat se v reportu od vaší agentury či freelancera, nebo si zkusit kampaň a zorientovat se v rozhraní, rádi vás přivítáme na školení.

»
  • PPCčkař začátečník, který chcete proniknout do základních pojmů a zorientovat se v PPCčkové džungli.
  • Správce, majitel e-shopu, kterému záleží na kvalitní návštěvnosti a na tom, abym jeho byznys vydělával.
  • Online markeťák, který chcete zjistit, jak PPC fungují, aby dokázal dobře zadat práci.
  • Z jiného online oboru a chcete zjistit, co PPC práce obnáší a jak si s PPC specialistou můžete vzájemně pomoci.

Tištěné podklady

Nákupní cyklus zákazníka a strategie
Naučíte se definovat obchodní cíle a cílovou skupinu. Dozvíte se více o výběru reklamních kanálů a strategii placené reklamy.

Nastavení účtu a kampaně
Osvojíte si základní pojmy PPC a naučíte se nastavovat účty a kampaně.

Orientace v Google Ads účtu

Vyhledávací síť, princip vyhledávání

Obsahová síť, možnosti cílení

Shopping kampaně, performance max

Založení kampaně - workshop

Rozhraní Skliku

Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.