V dnešním rychle se vyvíjejícím světě podnikání je klíčové být o krok napřed. Umělá inteligence a moderní technologie nám poskytují nástroje, které nám mohou výrazně usnadnit práci a zvýšit efektivitu. Microsoft Copilot 365 je jedním z těchto [...]
  • MSCOP_PW
  • Délka 1 den
  • 0 ITK bodů
  • 11 termínů
  • Praha (5 900 Kč)

    Brno (5 900 Kč)

    Bratislava (250 €)

  • Začátečník

V dnešním rychle se vyvíjejícím světě podnikání je klíčové být o krok napřed. Umělá inteligence a moderní technologie nám poskytují nástroje, které nám mohou výrazně usnadnit práci a zvýšit efektivitu. Microsoft Copilot 365 je jedním z těchto revolučních nástrojů, který vám pomůže vytvářet profesionální a působivé prezentace v PowerPointu rychleji a efektivněji než kdy dříve.

Tento workshop je speciálně navržen pro ty, kdo chtějí maximálně využít možnosti placené verze Microsoft Copilot 365 v PowerPointu. Zaměříme se na praktické využití tohoto nástroje s důrazem na různé profesní situace. Naučíte se, jak zadávat nejen prompty do Copilota, ale samozřejmě také přizpůsobovat a upravovat prezentace podle specifických potřeb a používat další moderní nástroje PowePointu.

V učebně je nainstalován Microsoft Office ve verzi 365 s Copilotem. Licenci si nemusíte zařizovat ve vlastní režii.

V tomto workshopu je velký důraz kladen na samostatná cvičení. Rozsah samostatných cvičení je minimálně 30 procent.

»

Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí využít sílu umělé inteligence k tvorbě profesionálních a působivých prezentací a přitom neztrácet čas. Ať už jste marketingový specialista, obchodník, HR manažer, právník, podnikatel nebo učitel, tento kurz vám ukáže, jak efektivně využít Copilot ve vaší každodenní práci.

Úvod do Microsoft Copilot 365 v PowerPointu: Seznámení s funkcemi a možnostmi PowerPointu s důrazem na využití integrovaného nástroje Copilot.

  • Co je Microsoft Copilot 365 a jaké jsou jeho výhody.
  • Přehled hlavních funkcí a nástrojů v PowerPointu.

Základy práce s Copilotem

  • Jak zadávat prompty do Copilota.
  • Tipy a triky pro efektivní práci.

Role-play scénáře Praktické příklady a úkoly pro různé role. Například:

  • Marketingový specialista: Vytváření marketingových kampaní, analýza trhu a vizualizace dat.
  • Učitel: Příprava vzdělávacích materiálů, prezentací pro studenty a interaktivních lekcí.
  • Obchodník: Tvorba prodejních prezentací, obchodních nabídek a reportů.
  • Projektový manažer: Plánování projektů, sledování postupu a prezentace výsledků.
  • Konzultant: Tvorba poradenských zpráv, prezentací pro klienty a analýz.

    Ale také např. HR manažer, finanční analytik, produktový manažer, pracovník v oblasti výzkumu či zdravotnictví, public relations specialista atd. Vše dle domluvy skupiny účastníků s lektorem.

Pokročilé techniky a tipy

  • Personalizace a optimalizace výsledků.
  • Využití dat a grafů pro lepší vizualizaci.
  • Úprava navržených prezentací: vkládání a úprava obrázků, vytváření animací a přechodů.
  • Práce se šablonou a předlohou snímku
  • Náhledy snímků, videoportrét, PowerBI v PowerPointu

Uložení, exporty, využití snímků v dalších prezentacích

Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.