Praha (18 860 Kč)
Brno (18 860 Kč)
Bratislava (na vyžádání)
Na tomto kurzu se účastníci naučí jak řídit zavést a kontinuálně řídit proces trvalého zlepšování kvality IT na základě metodiky IT Quality Index. Kurz provede účastníky od návrhu až po udržitelné řízení systému managementu kvality IT řízeného principy, oblastmi a dimenzemi indexu kvality IT. Účastníci se naučí demonstrovat odhodlání k neustálému zlepšování kvality IT ve všech kvalitativních rozměrech. Účastníci se naučí jak reportovat dosažená zlepšení směrem k managementu společnosti a zlepší spolupráci v rámci IT prostřednictvím vizualizace dosažených zlepšení srozumitelným způsobem. Účastnici se naučí kvantifikovat přínosy zlepšení manažersky srozumitelným způsobem. Po úspěšném složení závěrečného testu získají absolventi certifikát „Certified IT Quality Manager“.
Školení je prováděno v českém nebo anglickém jazyce.
Pro úspěšné
absolvování kurzu je potřebná střední úroveň angličtiny – pasivně.
Zejména
se očekává znalost anglických termínů z oblasti IT service managementu – ITIL.
Po skončení kurzu obdrží certifikát o absolvování kurzu.
Závěrečná
certifikační zkouška je prováděna formou testu s možností výběru odpovědí. Pro
úspěšné absolvování zkoušky a splnění podmínek certifikace (Certified IT Quality
Manager - CITQM) je nutné dosáhnout minimální úspěšnosti 70%.
Účastník školení obdrží svázanou presentaci (slides) kurzu v anglickém
jazyce.
Výtisk IT Quality domains and dimensions
Návrh šablony IT Quality
Management System
Visual Board – grafický návrh šablony trvalého
zlepšování
Při přihlášce na kurz je možné objednat knihu IT Quality Index
nebo si ji objednat individuálně (vydavatelství Van Haren Publishing)
Uvedené ceny jsou bez DPH.