Praha (18 860 Kč)
Brno (18 860 Kč)
Bratislava (na vyžádání)
Kandidáti se naučí jak změřit a porovnat kvalitu objektivním způsobem na základě metodiky IT Quality Index. Kandidáti se naučí jak komunikovat IT kvalitu managementu, jak připravit a řídit proces měření IT kvality, naučí se identifikovat špatné praktiky (bad practices), posoudit správné praktiky (right practices), jak interpretovat výsledky měření a jak tyto výsledky prezentovat managementu. Naučí se nalézt a prioritizovat oblasti ke zlepšení s největším potenciálem a přínosy pro organizaci. Po úspěšném složení závěrečného testu získají absolventi certifikát „Certified IT Quality Expert“ který může být následně rozšířen na „Accredited IT Quality Expert“, který pak může provádět měření kvality externě.
ITIL® intermediate nebo ITIL® Expert (výjimky mohou být individuálně posouzeny a schváleny při dostatečné demonstraci dovedností řízení IT).
Školení je prováděno v českém nebo anglickém jazyce.
Pro úspěšné
absolvování kurzu je potřebná střední úroveň angličtiny – pasivně.
Zejména
se očekává znalost anglických termínů z oblasti IT service managementu – ITIL.
Po skončení kurzu obdrží všichni účastníci certifikát o absolvování
kurzu.
Závěrečná certifikační zkouška je prováděna formou testu s možností
výběru odpovědí. Pro úspěšné absolvování zkoušky a splnění podmínek certifikace
(Certified IT Quality Expert - CITQE) je nutné dosáhnout minimální úspěšnosti
70%.
Při certifikačním testu je možnost používat knihu IT Quality Index za
účelem nahlédnutí.
Účastník školení obdrží svázanou presentaci (slides) kurzu v anglickém
jazyce.
Výtisk IT Quality domains and dimensions
Přehled metodiky ve
formátu plakátu A3
Při přihlášce na kurz je možné objednat knihu IT Quality
Index nebo si ji objednat individuálně (vydavatelství Van Haren Publishing)
První den: (shodný s kurzem IT Quality Index Foundation)
Druhý den:
Uvedené ceny jsou bez DPH.