Kurz IT projekty ve veřejné správě představuje komplexní přehled o tom, jak se plánují, řídí a realizují IT projekty ve státních institucích a samosprávách. Cílem kurzu je naučit účastníky efektivně řídit tyto projekty, zavádět nové [...]
  • ITPROVS
  • Délka 2 dny
  • 0 ITK bodů
  • 0 termínů
  • Praha (11 900 Kč)

    Brno (11 900 Kč)

    Bratislava (470 €)

  • Začátečník

Kurz IT projekty ve veřejné správě představuje komplexní přehled o tom, jak se plánují, řídí a realizují IT projekty ve státních institucích a samosprávách. Cílem kurzu je naučit účastníky efektivně řídit tyto projekty, zavádět nové technologie a zlepšovat jejich fungování ve veřejném sektoru.

»

Kurz je určen pro odborníky v oblasti IT, projektového řízení, ale i pro zástupce veřejného sektoru, kteří se podílejí na přípravě a realizaci IT projektů. Po absolvování kurzu budou účastníci připraveni na certifikace v oblasti IT Service Managementu, což jim otevře dveře k lepším pracovním příležitostem a možnostem profesního rozvoje v IT oblasti.

Na kurzu se naučíte, jak poznat a řešit specifické potřeby veřejné správy v oblasti IT. Získáte přehled o zákonech a pravidlech, které ovlivňují IT projekty, a osvojíte si dovednosti pro efektivní spolupráci a komunikaci s různými partnery. Kurz vás provede nejen výběrem a zaváděním technologií, ale také klíčovými kroky projektového řízení, hodnocením rizik a kontrolou kvality. Důraz je kladen na specifika veřejných zakázek, transparentnost a efektivitu při správě IT projektů. Účastníci se také seznámí s konkrétními příklady úspěšných implementací IT projektů ve veřejné správě, a to jak na úrovni místní správy, tak na státní úrovni.

Prezentace probírané látky.

1. IT Service Lifecycle: Stadia životního cyklu IT služeb, včetně strategie, návrhu, přechodu, provozu a zlepšování.
2. Enterprise Architektura (TOGAF, ARCHIMATE)
3. ITIL V4 Framework: Detailní pohled na klíčové koncepty a procesy ITSM, jako je Incident Management, Problem Management, Change Management a další.
4. DevOps Framework: Jak používat DevOps k dosažení efektivního řízení IT procesů a zabezpečení.
5. Service Level Management: Jak spravovat služební úrovně, SLA (Service Level Agreement) a SLR (Service Level Requirement).
6. Governance a Compliance: Zásady správy a souladu v ITSM.
7. Kybernetická bezpečnost
8. Dotační management
9. Veřejné zakázky
10. Technologie a nástroje: Přehled nástrojů a technologií, které podporují IT Service Management.

Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.